Европейските потребители на услугата "Rent a car" се жалват пред ЕК за нелоялни практики

Транспортният сектор е една от основните области на трансгранични потребителски жалби, отправени от европейските потребители. По специално проблемите при услуги, свързани с наемане на автомобил, са на едно от първите места. Ето защо Европейската комисия съвместно с Европейските потребителски центрове и националните власти за защита на потребителите проведоха среща с големите компании за наемане на автомобили, представени в цяла Европа. Целта е да се идентифицират основните проблеми, с които потребителите се сблъскват, когато наемат автомобил и да обсъдят как да предприемат действия за решаването им, например подобряване на преддоговорната информация, преглед на общите условия, както и на практики, които могат да се считат за подвеждащи. С още подробности по темата и за възможните злоупотреби в този бранш, чуйте от директора на Европейския потребителски център в България Игнат Арсенов.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!