ПОДКРЕПЯТЕ ЛИ ДА МОЖЕ ДА СЕ ГЛАСУВА И ДИСТАНЦИОННО ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ ПРИ ПРОИЗВЕЖДАНЕ НА ИЗБОРИТЕ И РЕФЕРЕНДУМИТЕ?

Български шоколад с добавена реалност прави празниците ни още по-сладки

БНР Новини
Снимка: iGreet

Българската компания iGreet, която нашумя на пазара с иновативните си поздравителни картички, оживяващи пред очите ни с добавена реалност, ни изненадва с новата си празнична идея – шоколад с добавена реалност. Той е идеалният подарък за всеки празник, а за да оживеят поздравленията, трябва само да сканираме шоколада с безплатно мобилно приложение.Основател на стартъпа iGreet е Вичо Димитров, а създател на шоколадовата идея – Камелия Иларионова. Те ни разказват за интригуващия продукт:

Интересното и хубавото при шоколада е, че той впечатлява не само с вкуса си, но наистина използваме най-новото и най-доброто. Потребителят получава много качествен и вкусен шоколад. Нашите приятели и клиенти могат да се зарадват и на поздрава, който е специално направен от iGreet. Използва се чрез мобилно приложение, също толкова лесно, колкото и картичките. Постарали сме се да изработим интересно изображение, което впечатлява. Стартирахме с идеята за Свети Валентин, след това и 8 март. Целта ни е да го разработим за традиционните български празници, а може да се използва и кампанийно. Ние сме все още малък екип, около 5 човека. Всеки от нас е мултифункционален, изпълнява по няколко длъжности. За шоколада – iGreet изработва дизайна и 3D анимацията, а Камелия отговаря за опаковката и производството. Клиентът получава шоколада във фина бяла кутийка с червена панделка. Към него има и картичка с изображението, което виждаме върху шоколада. Когато се изяде шоколадът, картичката остава за спомен. Много съжаляваме, че няма как да предадем аромат по радиото, защото шоколадът ухае невероятно.

В света на постоянно развиващите се технологии, младата компания намира начин да вдъхне живот на поздравленията, а интересът от клиентите е огромен. Продуктите се използват както за лични празници, така и за корпоративни събития. Шоколадът се изработва ръчно в България по белгийска рецепта.

Пуснахме шоколада три дни преди 14 февруари. За по-малко от три дни успяхме да реализираме 150 поръчки, което за нас е сериозен успех. Хубавото е, че търсенето продължава. Беше много интересно, защото около 15 човека дойдоха в нашия офис, което по принцип е необичайно. Благодариха ни, че сме ги „спасили“ за празника. Определено много хора обичат шоколад и го използват като комплимент по различни поводи, а с дигиталното приложение, той доставя допълнителни положителни емоции – разказват Вичо и Камелия.

Какви иновации още можем да очакваме от поздравителните картички и шоколада с добавена реалност?

С картичките тепърва започваме – продължават иноваторите. – Тези от тях, които вече са на пазара, са само около 20% от цялата идея, която имаме за развитието на продукта. Ще се пускат и друг тип картички – 3D и с възможност за персонализиране на посланието. Шоколадът може да се използва като един много добър маркетингов инструмент от страна на различни компании, когато те вложат собствено съдържание в самото изображение. Добавената реалност се разви много през последните две години, не само в България, но и като цяло. Все повече фирми разбират ползата от нея и ще се престрашат да използват тази технология.

Очакват ни и още изненади с добавена реалност, обещават ни създателите. Те вече са реализирали над 20 корпоративни кампании, включващи добавена реалност. Съвсем скоро предстои да хапваме и вафли, чиито опаковки отново ще ни пренесат в света на добавената реалност.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!