България се рекламира в Русия като целогодишна дестинация

Снимка: Васко Михайлов

България започва масирана рекламна кампания на руския туристически пазар като целогодишна дестинация. На започналото днес в Москва изложение "Интурмаркет" българският щанд беше открит от заместник-министъра на икономиката и енергетиката Бранимир Ботев.

Многообразието и богатството на предлаганите възможности са в основата на кампанията, която трябва да помогне за привличането на туристи през всички сезони. Гостите от Русия са взискателни и това поставя пред туристическия ни бранш високи изисквания, каза за БНР зам.- министър Бранимир Ботев.

Към момента ръстът е обезнадеждаващ, като само за януари тази година имаме ръст от 15 процента спрямо същия период на миналата година. Но най-важното е да убедим руските туристи, че България не е само море, където идваш да се стоплиш и да поемеш енергия за студената зима, защото България предлага многообразни туристически продукти, подчерта  Бранимир Ботев.

Според него изострените в момента отношения между Русия и Украйна и евентуалните санкции срещу Москва няма да се отразят негативно на потока туристи от тези две страни.

Аз лично съм абсолютно убеден във възходящия тренд на руския и на украинския пазар за България. Допускам, че голяма част от украинските туристи биха били ограничавани да посещават Крим и България се явява една добра алтернатива, изтъкна зам.-министърът по туризма.

Бранимир Ботев посочи още, че България започва много сериозно присъствие в различните региони в Русия, като предстои откриването на нови четири консулски служби. Два в Екатеринбург и Новосибирск, а другите градове още се уточняват. 

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!