Министреството на туризма започва активна реклама на Пловдив като Европейска столица на културата през 2019 година, заяви служебният министът Стела Балтова, както и подчерта , че градът и регионът се открояват вече като водеща дестинация за културно - исторически туризъм.
За това говорят и данните за туристическите посещения през миналата година -ръстът на нощувките в Пловдив е 30%, а посещенията на музеите са нараснали с 33% спрямо предходната година.
Според министър Балтова увеличаването на културните събития в града е изключително важно с оглед позиционирането му като европейска столица на културата през 2019-а, но е необходимо също календарът за провеждането им да е готов година преди това.
Изискала съм векторния вариант на логото на Пловдив като културна столица на Европа, което ние да инкорпорираме в нашите промоционални материали и по този начин на всички над 40 изложения, в които участваме, международни, да промотираме Пловдив като дестинация за културно-исторически туризъм, уточни Балтова с оглед на по-пълноценната реклама.
Паралелно с това ние имаме готовност при наличие на каквито и да е материали - рекламни и дигитални, по най-добрия начин да експонираме тази възможност и на всички пазари, включително, разбира се, и на българския пазар, добави министърът.