Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Проектът за "Интегриран градски транспорт" в Бургас няма да бъде спрян заради замразяването на плащанията от Европейската комисия по програмата "Регионално развитие". Това заявиха от общината в морския град. По повод информацията за нередности в обществените поръчки кметът на Бургас Димитър Николов увери, че общината е готова да съдейства с документи на Министерството на регионалното развитие за отстраняване на слабостите.
24 обществени поръчки са проведени по проекта за „Интегриран градски транспорт“ в Бургас. Преди един месец ЕК е извършила одит на четири от тях. Според кмета на Бургас Димитър Николов, основните проблеми са свързани с липсата на синхронизация на българското и европейското законодателство.
Необходимо е в един делови, стегнат режим, в момента ресорното министерство, чрез управляващия си орган да го хармонизира, и мисля, че няма никакъв проблем да се продължава напред. За съжаление, ние като бенефициенти, общините в България, са длъжни да изпълняват тези процедури, съобразявайки се само с българското законодателство.
Реализацията на проекта няма да бъде спряна, заради замразените плащания на Оперативната програма към държавата, каза ръководителят на проекта Руска Бояджиева.
За нас, на този етап нищо не се е променило. В момента се провеждат две обществени поръчки за "Интегриран градски транспорт". Предстои до края на месеца да бъдат обявени двете обществени поръчки за изграждане на бързите автобусни линии.
Проектът за „Интегриран градски транспорт“ е един от най-мащабните в Бургас. Той е на стойност 131 милиона лева и реализацията му продължава вече четвърта година.