Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Застрахователи съобщиха за "Хоризонт", че ще издават дубликати на стикерите за "Гражданска отговорност", ако те са увредени вследствие на бурята в София от преди дни.
Коста Чолаков от Управителния съвет на Асоциацията на застрахователите обясни как ще става това:
В клиента остава зеленото картонче, остава и самата полица. Всеки клиент може с тези документи да докаже наличието. Органите на КАТ имат достъп до информационната система на гаранционния фонд, където могат да проверят за всеки автомобил дали има валидна "Гражданска отговорност", така че начините за доказване на валидна "Гражданска отговорност" са тези и те са достатъчни.
Същевременно, когато стикерът е увреден от счупено стъкло, може да отиде при своя посредник или в клон на компанията, към която има застраховка – да предостави скъсания стикер и да поиска да му бъде заменен с нов такъв. В това отношение клиентите не би трябвало да срещнат проблеми нито с КАТ, нито в последствие със замяна на стикерите.