Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.

Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.

Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.

Всичките 136 жп прелеза, които се управляват ръчно, ще бъдат изцяло автоматизирани

Всичките 136 жп прелеза, които се управляват ръчно, ще бъдат изцяло автоматизирани. Това ще стане през следващите няколко години, заявиха от Националната компания "Железопътна инфраструктура".

Целта е да се премахнат човешките грешки и времето за изчакване на автомобилите пред спуснатите бариери да бъде намалено, обясни пред "Хоризонт" началникът на Железопътната инспекция по безопасност на превозите Неделчо Спасов:

Мога да гарантирам, че инфраструктурата по достатъчно надежден начин ще предупреждава шофьорите за идващия влак. Ръчните бариери ще бъдат пускани 5 минути преди преминаването на влака. Другите, които са автоматичен тип, те се затварят за около 2 минути и половина.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!