Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Проверка на "Хоризонт" показва, че банките в столицата, които изплащат влогове на клиентите на Корпоративна търговска банка, са създали добра организация. Ситуацията пред няколко банкови клона провери репортерът на БНР Евелина Стоянова:
Нямаше опашки и напрежение тази сутрин пред гишетата на шест банки преди 8 часа. Към 7.30 ч. близо 10 души чакаха пред един от офисите на Сибанк на бул. "Цар Борис Трети". Пред "Алианц Банк" на бул. "Граф Игнатиев" тази сутрин около 8.30 ч. имаше шест души. Специална организация има в един от клоновете на Банка ДСК също на бул. "Граф Игнатиев". За тях работят 2 допълнителни гишета и има отделна система за взимане на номер. Ръководителкага на клона лично посрещаше клиентите на банката. Тя разказа, че за час между 8 и 9 часа са обслужили седем души. В момента в салона на банката чакат 10 души. Хората предпочитат да прехвърлят спестяванията си в други сметки в избрана от тях банка, отколкото да теглят парите си. Ето какво каза един от тях пред репортера Андрей Борисов: