Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Националната агенция по приходите пуска нова електронна услуга за фирмите, която дава достъп до обобщените справки за осигурителните декларации на всяко, осигурявано от работодателя лице.
С електронната услуга фирмите ще имат и възможността да получават информация за декларираните задължения за осигуровки, съобщават от приходната агенция, което е от особена полза за компаниите, които имат клонова структура, тъй като ще получават информацията и за своите клонове.
Новата услуга е създадена по искане на бизнеса и ще може да се използва както с електронен подпис, така и с персонален индификационен код. До нея ще имат достъп всички осигурители, които имат права да ползват данъчно-осигурителна информация, уточняват от НАП.
В момента агенцията предлага над 50 електронни услуги, които могат да се ползват свободно с електронен подпис или персонален идентификационен код.
Същевременно от агенцията съобщават, че на 20 декември достъпът до електронните услуги на НАП ще бъде ограничен заради работа по подобряване на софтуера.