Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Културните обекти и забележителности правят България най-разпознаваема сред туристите от шест целеви за страната ни пазари. Това показват данните от проведената комуникационна кампания в Германия, Русия, Румъния, Украйна, Полша и Швеция. Кампанията, проведена в печатни и телевизионни медии в тези страни, е достигнала до 59 милиона души при предварително заложена аудитория от 40 милиона души. Над 2 милиона са били уникалните посещения в интернет сайтовете при планирани 200 хиляди. Положителните публикации на шестте целеви пазара са два пъти повече от заложените и са били близо 500. Това съобщи Анелия Генова – ръководител на проекта, финансиран от ОП "Регионално развитие". Тя посочи:
Кризисният пиар изключително добре помогна за ситуацията в началото на лятото. Ако нямахме тези кампании, и резултатите щяха да бъдат различни, като данни за 2014-а година – ръстовете са за пазарите Германия, Швеция, Полша и Румъния. В Русия и в Украйна имаме слаб спад, но това е изключително обяснимо.
Една от целите на проекта е повишаване на ефективността на маркетинговите дейности на тези пазари, както и формиране на позитивно отношение към България, повишаване на информираността за страната като туристическа дестинация, разширяване на групата от постоянни посетители, мотивиране на решенията за избор на България като място за почивка. Германия се оформя като основен пазар в Европа с положителна представа за страната ни. Румъния е номер едно от генериращите пазари с висок потенциал. За полските туристи България се нарежда на трето място като предпочитание. В Русия са отчетени много малко отрицателни оценки, а Украйна се нарежда сред десетте най-важни пазари, особено по отношение на интереса към детските лагери, каза Анелия Генова. Тя подчерта, че ефектът от кампанията ще бъде видим през тази и следващата година. Стойността на проекта е малко над 7 милиона лева и е с продължителност 36 месеца.