Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Увеличава се броят на абонатите на "Топлофикация Пловдив", които избират месечното отчитане, съобщиха от И Ви Ен България. От компанията посочиха, че половината от клиентите им ползват именно такъв тип отчитане и че ползите от него са значителни. Дори в случаите, когато уредите за измерване не са собственост на абоната и той плаща наем за ползването им.
В нашите разговори с фирмите за дялото разпределение сме наблегнали на ползите от месечния отчет и наистина и самите фирми за дялово разпределение да работят за този месечен отчет, без да натоварват безбожно много услугата, за да може наистина тя да се ползва реално от хората. Един от критериите в нашите взаимоотношения с фирмата за дялово разпределение е броят на основателните оплаквания, които клиентите предоставят. Така че, те също имат интерес да се случи тази услуга. Ако наистина се работи партньорски, както с фирмите за дялово разпределение, така и с домоуправителите, и с етажната собственост, нещата могат да се получат, обясни Калина Трифонова от И Ви Ен.