Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
От Демократи за силна България алармираха, че държавните дружества в системата на Министерството на транспорта се управляват лошо.
Атанас Атанасов даде пример с Летище София, което като дейност може да се сравнява с гражданските летища във Варна и Бургас, взети заедно. Годишният пътникопоток е между 3,5 и 3,8 милиона души:
За 2014 година печалбата на летищата във Варна и Бургас заедно, след данъци, разбира се, е 31 милиона лева. Печалбата на Летище София е 5,2 милиона лева. Тези финансови резултати показват не друго, а че изключително лошо се управлява това търговско дружество. След като са толкова лоши финансовите резултати на Летище София, защо министърът на транспорта не предприема никакви действия.
Относно намерението на правителството парите от концесионната такса да бъдат използвани за оздравяването на БДЖ, трябва съгласието на Европейската комисия. От ДСБ вече поискаха оставката на министъра на транспорта Ивайло Московски заради корупционния скандал в Агенция "Автомобилна администрация". Според тъмносините той трябва да понесе отговорността и за лошото управление на дружествата в системата на транспортното министерство.