Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.

Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.

Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.

Над 8 часа чакат на летище "София" клиенти на нискотарифна авиокомпания

Снимка: www.sofia-airport.bg

Клиенти на нискотарифна авиокомпания стоят блокирани на летище София часове наред. Полетът София - Мадрид от 6.30 ч. тази сутрин е бил отменен, но пътниците не са информирани за причината.

Десетки пътници, сред които и журналистът Атанас Илиев, чакат на летище София от 4.00 часа тази сутрин, за да отлетят за Мадрид. Около час по-късно е станало ясно, че полет няма да има, обясни той:

Държа да подчертая, че всички останали полети на авиокомпанията и на всички останали авиокомпании на летището бяха извършени. Има хора с малки деца, има възрастни хора. Беше ни казано, че евентуално последно ще летим в 14.30. Тук няма и кой да питаме, защото няма представителство на компанията, за да питаме какво се случва.

Хоризонт потърси авиокомпанията за коментар, но до този момент отговор няма. В конкретният случай пътниците имат право на 400 евро компенсация, обясни Игнат Арсенов от Европейския потребителски център.

След като видим, че полетът ни е закъснял, ще представим всички документи - билети, бордни карти заедно с една жалба - до превозвача.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!