Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.

Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.

Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.

2/3 от жителите на Кюстендил доволни от обслужването в областната администрация в Кюстендил

Снимка: БГНЕС / Снимка: БГНЕС

2/3 от жителите на Кюстендил оценяват като много добро административното обслужване в областната администрация в Кюстендил, сочат резултатите от допитване, проведено през втората половина на 2017 година.

Попълнилите анкетите са хора на възраст между 30 и 63 години, като 87,5 % са на частни лица, 12,5 % са бизнес потребители. Над 66 % от тях са с висше образование, а малко над 32 % са със средно и основно образование.

Всички участвали в допитването са посочили в своите анкети, че административната услуга е изпълнена в рамките на законовия срок. 87,5 % от гражданите са подали писмено заявление за предоставяне на съответната административна услуга на място в деловодството, а 12,5 % са направили това по пощата. Никой от анкетираните не е използвал електронната поща на администрацията, което е показателно.

В своите препоръки анкетираните посочват необходимостта от млади служители в звената за административно обслужване.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!