ПОДКРЕПЯТЕ ЛИ ДА МОЖЕ ДА СЕ ГЛАСУВА И ДИСТАНЦИОННО ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ ПРИ ПРОИЗВЕЖДАНЕ НА ИЗБОРИТЕ И РЕФЕРЕНДУМИТЕ?

ЦГМ в София предприе мерки за по-добро обслужване на чуждите и български граждани, пристигащи у нас

Снимка: БГНЕС

Центърът за градска мобилност в София е предприел мерки за по-добро обслужване на чуждите и български граждани, пристигащи у нас.
От седмица в автобусите по двете линии, пътуващи от летището към центъра, постоянно пътуват кондуктори, които продават билети и еднодневни карти. Целта е да бъде преодоляно неудобството от липсата на пунктове за продажба на превозни документи на аерогарата, уверяват от Центъра за градска мобилност.  

Кондукторите са снабдени с информация на английски език. Защо бяха предприети тези мерки и какви са ползите от тях, от изпълнителният директор на Центъра за градска мобилност Християн Петров.
Имаше и от медиите няколко проблема, които се случиха с гости на нашия град, които, качвайки се на летище София, качвайки се в автобуса и нямат възможност откъде да си закупят билет. Ефектът от първата седмица е, че ние сме продали карти и билети, около  хиляда, даже мисля, че са малко над хиляда като над 160 чуждестранни граждани също са закупували превозни документи от кондукторите.

В момента се водят преговори между Столична община и ръководството на летище София за разкриване на постоянни пунктове за продажба на билети и карти.
Хората, които ние ще наемем да работят в тези пунктове, те ще бъдат специално избрани и да могат да говорят на английски, да упътват, да дадат малко повече информация. Освен това искаме да монтираме и автомати за продажба на всякакъв вид превозни документи, които ще работят денонощно.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!