Рекламна кампания в Германия ще представя България като туристическа дестинация

Снимка: Венета Николова
България започва рекламна кампания в Германия за позиционирането й като целогодишна туристическа дестинация, съобщи заместник-министърът на икономиката Бранимир Ботев на пресконференцията на страната ни в рамките на Международното туристическо изложение в Берлин.

Кампанията включва реклама в печатни медии, в електронни и онлайн платформи, както и външна реклама. Ще се разчита още и на директните контакти с туроператорите за тяхното мнение и препоръки, както и на посещенията на журналисти от германските медии у нас. Рекламната кампания ще бъде финансирана със средства по Оперативна програма "Регионално развитие".

За по малко от година туризмът от 13,6 процента е достигнал до 16,5 процента от брутния вътрешен продукт на страната, е подчертал заместник-министър Ботев. Той е посочил за пример прогнозата на компанията "Морган Стенли", според която до няколко години туризмът ще генерира до 18 на сто от брутния вътрешен продукт, като към 2020-а година България се очаква да бъде посетена от около 9 милиона и 500 хиляди чуждестранни туристи.

Ботев е съобщил още, че вече има инициирани разговори от българска страна със застрахователни компании от Германия относно възможността за профилактика и рехабилитация на германски граждани у нас.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!