Българските медии обсъждат в Прага как да печелим от съдържание и социални мрежи

Как да печелим от съдържание и социални мрежи обсъждат участниците в 12-ата световна среща на българските медии, която се провежда в Прага и е организирана от БТА.

Физник Абраши, директор на "Асошиейтед прес" за Централна и Източна Европа, сподели пред участниците в срещата, че 90% от видеосъдържанието във фейсбук се гледа от потребителите в социалната мрежа без звук, затова и най-често то е с големи надписи на кадрите.

Смятам, че в бъдещето използването на технологиите е много важно и всяка информационна агенция трябва да ги следва, разбира се, без да забравяме основите на журналистическата професия, тоест да работим честно, да работим за другите, но смятам, че това е ключът към бъдещето и пътят, по който всеки от нас трябва да тръгне.


Веселин Вачков
, българин, който работи за чешката медийна компания "Лидове новини", сподели, че според тяхно проучване читателите не са склонни да плащат за новини в социалните мрежи, но могат да плащат за друго допълнително съдържание към новините, например образование и по-специално езикови курсове.

Тези читатели, които си платят абонамент, те получават и аудиоверсия, тоест това е съдържанието, което, разбира се, във вестника не можем да сложим, но за което читателите са готови да заплатят нещо отгоре и да го използват в интернет
.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!