Ал. Христов: Тактически грешки бяха допускани в предизборните кампании

Снимка: БГНЕС

Тактически грешки бяха допускани в предизборните кампании от гледна точка на комуникационните стратегии, избрани от различните участници. Това каза в "Преди всички" доктор Александър Христов, преподавател по пиар в УНСС и НБУ:

Видяхме една ситуация, в която кандидат, които се появява в публичното пространство преди пет-шест месеца, печели изборите. Все пак, за да спечелиш такива избори, трябва определена публична подготовка, трябва публиката да те познава… Това е феномен от комуникационна гледна точка. От другата страна видяхме случай, в който кандидат на партия, преди да е известен, спечели, а в момента, в който стана ясно името му, то започна малко по малко да губи подкрепа. Основно това се дължи на липсата на време за подготовка.

Като най-добре подготвена кампания от комуникационна гледна точка, той открои тази на кандидата на Реформаторския блок Трайчо Трайков. 

Още можете да чуете в звуковия файл. 



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!