Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.

Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.

Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.

302 жалби срещу "Топлофикация София" е получила Мая Манолова за четири месеца

Снимка: БГНЕС

Омбудсманът Мая Манолова обяви, че ще даде награда на този, който успее да разчете фактура, издадена от столичната топлофикация. За четири месеца при нея са получени 302 жалби срещу "Топлофикация София". Най-често те са за високи сметки, неразбираема методика и неясни фактури. Манолова откри първата си отворена тематична приемна за граждани:

Предлагаме "Топлофикация" да не пристъпва към съдебни дела, без да информира клиентите и да им даде 15-дневен срок да платят. Освен това предлагаме така наречените "юрисконсултски възнаграждения" да отпаднат изцяло.

Манолова предложи още директни договори между потребителите и така наречените "топлинни счетоводители". Срещите й с клиентите на "Топлофикация" в София преминаха при огромен интерес и ескалиращо на няколко пъти напрежение в залата. Ето какво казаха част от недоволните от столичното парно:

Ние, гражданите искаме да участваме по-активно в определянето и отчитането на топлинната енергия.

Завивам се в одеялата, в кожусите и мръзна. Гладувам, мизерувам.

Целия репортаж чуйте в звуковия файл.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!