Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Предлагаме "Топлофикация" да не пристъпва към съдебни дела, без да информира клиентите и да им даде 15-дневен срок да платят. Освен това предлагаме така наречените "юрисконсултски възнаграждения" да отпаднат изцяло.
Манолова предложи още директни договори между потребителите и така наречените "топлинни счетоводители". Срещите й с клиентите на "Топлофикация" в София преминаха при огромен интерес и ескалиращо на няколко пъти напрежение в залата. Ето какво казаха част от недоволните от столичното парно:
Ние, гражданите искаме да участваме по-активно в определянето и отчитането на топлинната енергия.
Завивам се в одеялата, в кожусите и мръзна. Гладувам, мизерувам.
Целия репортаж чуйте в звуковия файл.