Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Интервю на Николай Кръстев с Максим Соколов и Огнян Райчев
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Проектът, който развиваме е уникален за Черноморския регион. Той замества сухопътните връзки с възможно най-пряк и най-бърз транспорт, без пътни проблеми и допълнителни усложнения. Но на фона на консервативния транспортен бизнес промяната е много бавна. Това разказа в предаването „12+3“ Огнян Райчев, управител на пристанище България-Запад. Неговата компания реализира фериботната линия Бургас – Новоросийск. Услугата е започнала като превоз на пътници и товари по трасето Бургас –Батуми, Грузия. Заместваме стандартен сухопътен транспорт с един много чист, екологичен начин на придвижване, който има бъдеще, категоричен е Райчев:
Надяваме се, че предимствата на нашия проект ще бъдат използвани. Южна Европа, Южния федерален окръг на Русия, Централна Русия – това са нашите цели.Корабът „Дружба“ разполага с голям товарен капацитет и 400 легла за пасажери, с едно чудесно транзитно време, което дава много възможности. Този кораб е мост между Русия и България.
Популярността на услугата е нараснала, защото разписанието се спазва, а клиентите са доволни от морския транспорт между България, Русия и Грузия. Пътуването между Бургас и Новоросийск е с продължителност 26-30 часа.
Цялото интервю на Николай Кръстев с Огнян Райчев както и с руския министър на транспорта Максим Соколов чуйте в звуковия файл.