Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Аз определено считам, че нивата, които ние определихме, са икономически обосновани и че това отговаря действително на нашата тенденция да подготвим пазара за неговата либерализация, като премахваме кръстосното субсидиране, което се беше получило в продължение на години поради предшестващи решения.
От началото на годината столичната "Топлофикация" е завела близо 2 хиляди дела срещу некоректни платци. За сметка на това обаче нараства броя на споразуменията с клиенти на дружеството, уточни неговият говорител Елизабет Павлова и подчерта, че споразуменията са трикратно повече от същия период на миналата година. През 2016 година събираемостта на топлофикационното дружество е нараснала:
В крайна сметка нашата цел не е да водим дела и само дела, а да намерим един разумен баланс, както за компанията, така и за клиентите и тогава, когато те имат просрочени задължения и наистина в момента нямат финансова възможност да им дадем възможност да сключат споразумение и да разсрочат задълженията си. Едновременно с това клиенти, които имат текущи натрупани задължения, също могат да сключат споразумение с "Топлофикация София", така че всеки наш потребител, който се е обърнал към нас, сме потърсили разумно решение на неговия казус.
От "Топлофикация Пловдив" отчетоха, че 84 процента от потребителите плащат сметките си навреме. По отношение на юристконсултските възнаграждения Иван Иванов заяви, че КЕВР е в очакване на решението на Конституционния съд, което ще насочи регулатора какво може да направи оттук насетне: