ПОДКРЕПЯТЕ ЛИ ДА МОЖЕ ДА СЕ ГЛАСУВА И ДИСТАНЦИОННО ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ ПРИ ПРОИЗВЕЖДАНЕ НА ИЗБОРИТЕ И РЕФЕРЕНДУМИТЕ?

Конгресът на Републиканската партия - официална номинация за президент или шоу "а ла Тръмп"

Снимка: ЕПА/БГНЕС

В Кливлънд, щата Охайо започва четиридневният партиен конгрес на републиканците, на който се очаква Доналд Тръмп официално да приеме номинацията за президентски кандидат.  Кампанията на Тръмп се готви да представи шоу спектакъл с акцент „забавление“. Звездите на Републиканската партия обаче няма да се качат на сцената.

Двамата бивши републикански президенти Джордж Буш и Джордж Буш-младши, предишният номиниран на републиканците Мит Ромни и губернаторът на Охайо - щата-домакин, Джон Кейсик ще странят от четиридневното събитие, което по принцип цели да покаже, че партията е обединена непосредствено преди изборите.

Според мен конгресът ще е по-обикновен, отколкото са очакванията на хората, защото има достатъчно делегати за един кандидат и достатъчно от недоволните, които ще останат по домовете си. До голяма степен ще бъде оркестриран. Това ще бъде огромно загуба за тези, които очакват фойерверки, кометира във връзка с очакванията от конгреса на Републиканската партия доктор Алън Лаудън - декан на Департамента по Комуникация към Университета Уейк Форест и експерт по президентска риторика.
Той каза още, че в миналото целта на конгреса е била селектирането на кандидата, сега целта е коронясването и покачване на рейтинга от проповядването на партийната платформа:

Повечето конгреси включват дълъг списък от говорители, сред които има състезаващи се за сенатско място, такива, важни клечки. Включваш и някои, защитаващи каузи, които те вълнуват, като правата за носене на оръжие. Може да се появи и преборил рака, който говори за значението да се помага на хората, за да покажеш сърдечност. Говорителите на конгресите са всъщност говорещи билборди по определени теми, на които партията иска да наблегне.

Цялата идея около конгреса е да се изпратят послания за единство. Това е една огромна реклама – четиридневна реклама за посланието, което си е избрала кампанията. При конгрес на Тръмп не сме много сигурни какво ще бъде това послание. Очакванията са това да е реклама на марката „Тръмп“, а това изисква нещо необикновено, коментира още доктор Алън Лаудън.

Цялото интервю с доктор Алън Лаудън можете да чуете в звуковия файл.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!