Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Готова е концепцията за новото туристическо лого на България, обяви министърът на туризма Николина Ангелкова. Страната ни ще бъде представена като целогодишна туристическа дестинация на изложба през пролетта и лятото в парижкия Лувър, за което са отделени 500 000 лева.
Според извършено проучване българите си представят страната ни предимно като роза, а чужденците като слънце и море, посочи Ангелкова:
Няма да се дават повече пари категорично за ново лого и вече тези графични изображения ще бъдат поставени на обсъждане.
195 000 лева вече са преведени и за съпътстващата туристическа реклама по време на изложбата, която ще представи България в Лувъра:
За нас е важно България да се възползва от тази изложба и да се рекламира като туристическа дестинация целогодишно. Включително имаме разрешение пред касите на музея да има голяма плазма, на която да се върти непрекъснато клип. Имаме изнесена плазма и на културния ни институт, който е в центъра на Париж, където също 24 часа ще се въртят тези имиджови клипове.