Това, което наблюдаваме като резултат, според нея, е преподреждане на приоритетите.
На първо място Елена Матеева открои безопасността - на служителите и обществото, разбираемо заради пандемията. На второ място постави доверието. Според нея бизнесът, разбираемо, се оказа една от институциите с най-голямо доверие (пред държавната власт, неправителствения сектор и медиите, според Edelman Trust Barometer, бел.ред.).
„На преден план като значимост излезе и споделената по-висша цел. Компаниите днес работят извън конкретната си бизнес сфера и цел, за общото благо – екология, обществено здраве, борба с климатичните промени и др. Все повече потребителите използват своето влияние и налагат това, което е важно за тях, а компаниите откликват, разработвайки именно такива стратегии, включително комуникационни и дори променяйки част от бизнеса си“, отбеляза Елена Матеева.
По думите ѝ на преден план вече са връзките със заинтересованите страни. Бизнесът се превърнал в активна страна в обществения разговор, следейки пулса на обществото, благодарение на комуникаторите.
Наблюдаваме възход на т.нар. социален маркетинг, кампаниите са насочени към обществено значими теми.
„Дигиталните технологии окончателно станаха част от комуникационните стратегии – платформите за онлайн разговори, за email маркетинг и други. Социалните мрежи вече са обичаен инструмент за всеки бизнес, компаниите започнаха да таргетират потребителите си благодарение на данните, до които имат достъп и това е прекрасен подход, за да разговаряш по темите, които са важни в предпочитаната от тях платформа“, коментира още Елена Матеева.
Чуйте целия разговор с нея.
Специалистите по човешки ресурси и пиарите сближиха позициите си по най-ключовите си разбирания в името на общата цел на организацията (компанията). Сътрудничеството и синхронът между отделите и специалистите води до ефективност на комуникацията и..
Коментатори във "Форум" тази седмица са зам.-председателят и член на Управителния съвет на Българската асоциация по информационни технологии доц. д-р Наталия Футекова и образователният иноватор Ангел Георгиев. Заедно с водещата Елена Пъневска, част от..
Подробности можете да чуете в звуковия файл.
На 17 февруари 2025 г., стартира 17-ото издание на Програма "Европа“ на Столичната община. За поредна година целта е сътрудничеството между гражданското общество и местната власт в София в прилагането на добри европейски практики на местно ниво...
"Аника в градините на Людмил Георгиев" е съвместна изложба на известния български графичен художник Людмил Георгиев и 10-годишната Аника Козева. Изложбата ще бъде показана в галерия "ГрафикАрт" от 12 до 26 февруари. "Изложбата трябва да се види, а..
Вейповете и останалите бездимни изделия са новата мода, която предизвиква интереса на децата, коментира пред Радио София Яна Алексиева - изпълнителен директор на Асоциация "Родители“ и магистър по Детско-юношеска и училищна психология. Тя добави, че..
Романът "Скарида" е забавен разказ за нелепиците, абсурдите и тъгите на едно непроменящо се и непроменимо всекидневие. Негов автор е Димитър Коцев-Шошо, който според издателите на книгата, е роден и кара в София своето щастливо детство, което все..
За справяне с проблема с употребата на вейпове сред тийнейджърите, опитът на другите държави сочи, че голяма част от тях са прекратили вноса и производството им, каза пред Радио София д-р Гергана Гешанова - председател на коалиция "Без дим". "В..