Следизборно: PR-кампании и психологически профили

БНР Новини
Любомир Аламанов в студиото на програма „Христо Ботев“
Снимка: Мария Христова
PR-експертът Любомир Аламанов и социалният психолог проф. Антоанета Христова се впускат в любопитен анализ на предизборните подходи и стратегии, поведение и същности, в контекста на PR-кампаниите и политическата психология. Към тях се присъединяват и мненията на четвъртокласници от столичното 20 ОУ „Тодор Минков“.
Има ли политически PR в България и на какви принципи се подчинява? Къде спечелиха и къде сгрешиха основните политически сили по време на кампаниите? Какво говорят и показват лидерите на победителите и тези, които ще влязат в 44-то Народно събрание и идентифицира ли се поведението им с партийните програми? Какво поведение да очакваме занапред? – отговор на тези и други въпроси в звуковите файлове.







БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!