Туризмът може да загуби милиони само от критична статия или репортаж

Световните тенденции в индустрията поставят дестинацията България в изгодно положение, счита журналистът Пламен Старев

БНР Новини
Пламен Старев в студиото на програма „Христо Ботев“.
Снимка: Мария Мира Христова

Ролята на професионалната журналистика за развитието на една от най-мощните световни индустрии – туристическата, е тема, която активно се обсъжда на специализирани форуми на различни равнища, но рядко в медиите. Имате уникалната възможност да проследите подобен разговор с участието на журналиста Пламен Старев, секретар на Асоциацията на българските журналисти и писатели за туризъм – АБУЖЕТ, и председател на Международния комитет за връчване на туристическата награда „Златната ябълка“ на Международната федерация на журналистите и писателите за туризъм – FIJET, както и на Жилбер Мене, президент на FIJET-Белгия.
Какви са световните тенденции в туризма и доколко са повлияни и от професионалното, етичнотото и специфично отразяване в медиите? Къде е тънката граница между PR, скрита реклама, журналистика, която разрешава проблеми и журналистика, която унищожава цели дестинации? Как се раждат хитовите дестинации в наши дни и има ли отговор за отхвърлянето на монопола на трите „Т“? Къде е България на световната туристическа карта и на какво се дължи туристическият ръст към родните дестинации? Има ли нагласени обществени поръчки за експедиентски и журналистически турове? – отговор на тези и други въпроси в звуковия файл.



БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!