Нова потребителска организация ще защитава интересите на хората в качеството им на клиенти на услуги.
Национална асоциация "Защита на потребителите" е името на новата организация, която се ангажира да отстоява потребителските права. Учредяването й ще бъде обявено днес на специална среща с медиите. Целта на организаторите е постигането на лоялен и справедлив пазар, от една страна, и реално присъствие на браншовите и на потребителските организации в контрола при налагането на добрите практики при пазара на услугите, от друга.
При първата си изява от асоциацията ще представят данни как заблуждаващата реклама изкривява потребителското поведение и пазара, както и за последиците от неефективните действия на държавните контролни органи. Асоциацията работи и по изготвянето на система за доброволна сертификация на лоялните търговци. Общодостъпен регистър на търговци и браншови организации и изработването на секторни правила и критерии за сертифициране, които да наложат добрите търговски практики.
Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..