При пазаруване онлайн повечето хора приемат общите условия, но без да са ги прочели


При пазаруване през интернет повечето хора приемат общите условия, но без да са ги прочели. Как това може да се промени указва проучване, проведено по поръчка от Европейската комисия. 

Основните изводи от изследването са, че съкращаването и опростяването на условията води до четенето им от повече хора. Освен това, добавянето на знак за качество към условията увеличава доверието и желанието за купуване, казва председателят на асоциацията "Активни потребители" Богомил Николов

Ние се надяваме това да бъде въведено под една или друга форма в законодателството или ние на практика да започнем да го прилагаме по един или друг начин.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Още от категорията
Еврокомисар Елжбета Биенковска и министърът на икономиката Емил Караниколов дават изявления след неформалния съвет по конкурентоспособност на ЕС в София.

Елжбета Биенковска: Цифровизацията и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места

Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството  Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..

публикувано на 01.02.18 в 16:47