Община Добрич започва от утре (1 октомври) да приема предложенията по обявения конкурс за избор на туристическо лого на града.
Целта му е да осигури разпознаваемостта на града на туристическата карта на България. Наградният фонд е 3 хиляди лева.
Проектът трябва да представя град Добрич като целогодишна туристическа дестинация за културна-исторически, спортен, конгресен, панаирен и бизнес туризъм.
Всеки участник в конкурса има право да представи само един проект в два варианта - на български и на английски език, като слоганът „Добрич - златен сноп от векове“ е задължително да присъства в проекта.
Началото на конкурса е на 1 октомври, а подаването на проектните предложения трябва да стане преди 16 октомври.
Победителят ще бъде избран от 7-членно жури, назначено от кмета на Добрич Йордан Йорданов.
Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..