Председателят на СЕМ Георги Лозанов обобщава, че кампанията за ЕП в България е била балансирана, че анти-европейските послания са били отхвърлени като неприемливи от по-голямата част от аудиторията, че новите правила, свързани с т.нар. "медийни пакети" са добра крачка в търсенето на нов модел на отразяване на политическите послания.
Николета Даскалова от Фондация "Медийна демокрация" прави по-широк преглед на медийните платформи, вкл. интернет, като стига до извода, че политиците са се представяли по-често в социалните мрежи, но не са успявали да откликнат на аудиторията и да водят диалог с тях. Налага се извода за повече официализирани послания, което дава отражение и в гласуването по време на изборите за Европейски парламент.
Чуйте.
Гласуване по настоящ адрес в изборите на 27 октомври 2024 г.
Гласуване на избиратели с увреждания в изборите на 27 октомври 2024 г.
Кой има право да гласува в изборите на 27 октомври 2024 г.
Гласуване с хартиена бюлетина в изборите на 27 октомври 2024 г.
Гласуване с машина в изборите на 27 октомври 2024 г.
Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69
Тел: + 359 2 9708810
Факс: + 359 2 9733769
E-mail: office@cem.bg
www.cem.bg
Българско национално радио © 2020. Всички права са запазени.