В понеделник компанията "Туитър" (Twitter Inc.) обяви, че актуализира своята политика за спазване на законите за поверителност и защита на личните данни. Промяната ще влезе в сила на 1 януари 2020 г. и ще позволи на потребителите да поискат изтриването на техните данни и възможност да блокират Twitter да споделя информация с трети страни, както се изисква от Калифорнийския закон за поверителност на потребителите.
Компанията също така отбеляза, че стартира т. нар. "Център за поверителност на Туитър" (Twitter Privacy Center) с цел "да предостави повече яснота" за начините, по които защитава информацията на потребителите.
Центърът за поверителност ще направи "по-лесно да открием и научим повече за работата, която вършим, да запазим данните си сигурни, включително какви данни събираме, как ги използваме и възможността за контролиране, която имаме", посочва медийната интернет компания.
"Туитър" призна, че "не е перфектна" в защитата на данните, но настоя, че непрекъснато работи за подобряване в това отношение.