Главните изпълнителни директори на големите технологии заявиха в сряда пред Сената на Съединените щати, че са готови да противодействат на всякакви дезинформационни кампании по време и след изборния ден в САЩ следващата седмица.
Главният изпълнителен директор на "Фейсбук" Марк Зукърбърг подчерта, че платформата му за социални медии е готова да действа, за да спре кандидатите или техните кампании да делегитимират изборите, да обявят преждевременно победа или да разпространят дезинформация сред избирателите.
Междувременно президентът на "Гугъл" Сундар Пичай подчерта, че неговата компания си партнира с Асошиейтед прес, за да предоставя по-точна информация за изборите.
Основателят на "Туитър" Джак Дорси пък добави, че неговата компания ще използва официална информация от държавните служители, за да предостави възможно най-надеждна информация на потребителите.