Eмисия новини
от часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

DGtech podcast

Научете основите на рекламирането в LinkedIn

Гост е Александър Кръстев - специалист по LinkedIn маркетинг

Автор:
DGtech podcast - подкаст за дигитален маркетинг и дигитални технологии на БНР

Това издание на подкаста на БНР за дигиталнa реклама ще ви помогне да разберете логиката на рекламиране на бизнеса ви в LinkedIn. Питате се дали Google и Facebook няма да са достатъчни за вашите платени кампании - няма нужда да съпоставяте платформите.

Тук ще разберете защо и как с LinkedIn да продавате по-специфични продукти, които са за по-специална аудитория, както и ще промотирате своите B2B услуги (или и двете).

Всичко това ще научите от Александър Кръстев, специалист по дигитален маркетинг, консултант и обучител, специалиран в работа с платформата LinkedIn. С предишните LinkedIn теми от подкаста можете да се запознаете тук и тук.

От този епизод ще научите:

✅ Как управлявате с кампаниите си - работа с LinkedIn Ads 

✅ Какво трябва да знаете за типовете рекламни формати:

  • Текстови реклами
  • Директно спонсориране на съдържание
  • Спонсорирани съобщения
  • Lead Generation
  • Спонсорирано съдържание
  • Динамични реклами

✅ Как да преценитe колко скъпо ще излезе рекламната кампания при:

  • CPC (Cost per Click)
  • CPM (Cost per 1000 impressions)
✅ Има ли минимален дневен бюджет или минимален общ бюджет на кампанията

✅ Как да измервате резултатите си - работа с Campaign Manager

Слушайте разговора тук:

Или тук:

Всички епизоди на DGtech podcast ще намерите:


БНР подкасти:

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна