Eмисия новини
от 11.00 часа
Българско национално радио © 2022 Всички права са запазени

DGtech podcast

Научете основите на рекламирането в LinkedIn

Гост е Александър Кръстев - специалист по LinkedIn маркетинг

DGtech podcast - подкаст за дигитален маркетинг и дигитални технологии на БНР

Това издание на подкаста за дигитални технологии на БНР ще ви помогне да разберете логиката за това да рекламирате бизнеса си в LinkedIn. Питате се дали Google и Facebook няма да са достатъчни за вашите платени кампании? Няма нужда да съпоставяте платформите!

Разберете защо и как с LinkedIn да продавате по-специфични продукти, които са за по-специална аудитория, както и ще промотирате своите B2B услуги (или и двете).

Подробности ще научите от Александър Кръстев, специалист по дигитален маркетинг, консултант и обучител, специалиран в работа с платформата LinkedIn. С предишните LinkedIn маркетинг теми в подкаста можете да се запознаете тук и тук.

От този епизод ще научите:

✅ Как управлявате с кампаниите си - работа с LinkedIn Ads 

✅ Какво трябва да знаете за типовете рекламни формати:

  • Текстови реклами
  • Директно спонсориране на съдържание
  • Спонсорирани съобщения
  • Lead Generation
  • Спонсорирано съдържание
  • Динамични реклами

✅ Как да преценитe колко скъпо ще излезе рекламната кампания при:

  • CPC (Cost per Click)
  • CPM (Cost per 1000 impressions)
✅ Има ли минимален дневен бюджет или минимален общ бюджет на кампанията

✅ Как да измервате резултатите си - работа с Campaign Manager

Слушайте разговора в Spotify:

Слушайте разговора в Soundcloud:

Всички епизоди на DGtech podcast ще намерите:


Новините на БНР - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.