Това издание на подкаста на БНР за дигиталнa реклама ще ви помогне да разберете логиката на рекламиране на бизнеса ви в LinkedIn. Питате се дали Google и Facebook няма да са достатъчни за вашите платени кампании - няма нужда да съпоставяте платформите.
Тук ще разберете защо и как с LinkedIn да продавате по-специфични продукти, които са за по-специална аудитория, както и ще промотирате своите B2B услуги (или и двете).
Всичко това ще научите от Александър Кръстев, специалист по дигитален маркетинг, консултант и обучител, специалиран в работа с платформата LinkedIn. С предишните LinkedIn теми от подкаста можете да се запознаете тук и тук.
От този епизод ще научите:
✅ Как управлявате с кампаниите си - работа с LinkedIn Ads
✅ Какво трябва да знаете за типовете рекламни формати:
✅ Как да преценитe колко скъпо ще излезе рекламната кампания при:
✅ Как да измервате резултатите си - работа с Campaign Manager
Слушайте разговора тук:
Или тук: