Eмисия новини
от 16.00 часа
Българско национално радио © 2021 Всички права са запазени

Правителството на САЩ изглежда "превзе" уебсайтове на ирански ТВ канали

Уебсайтовете на иранските телевизионни канали Press и Al-Alam, както и на движението на йеменските хуси Al-Masirah, показаха във вторник съобщение, че са били "превзети" от правителството на САЩ.

"Този домейн е конфискуван от правителството на САЩ в съответствие със заповед за конфискация, издадена съгласно 18 USC (Кодекс на САЩ) и 50 USC 1701–1705 като част от действие на правоприлагащите органи от Бюрото по промишленост и сигурност, Службата за изпълнение на износа и Федерално бюро за разследвания (ФБР)", се казва в съобщението, появяващото се на сайтовете.

Press TV е иранска новинарска мрежа, която излъчва на английски и френски език. Al-Alam e арабски новинарски канал, излъчващ се от Иран и собственост на държавната медийна корпорация Ислямска република Иран. Al-Masirah пък е йеменски телевизионен канал, който е основан и е собственост на движението "Ансарула". Телевизионният канал е със седалище в Бейрут.

За сега официални представители на никоя от страните, които изглежда са замесени, все още не са коментирали въпроса.


Новините на БНР - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.