Eмисия новини
от 08.00 часа
Българско национално радио © 2021 Всички права са запазени

Какво постигна Apple след премиерата на телефона си

| обновено на 22.09.21 в 17:10
Кадър от теста на iPhone 13 Mini, специално за сайта theverge.com
Снимка: theverge.com

Новата линия смарттелефони на Apple - iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro и iPhone 13 Pro Max - бе представена официално на 14 септемвриОт тази дата китайските потребители са направили над 2 милиона предварителни поръчки на iPhone 13 още веднага след официалната му премиера.

По този начин iPhone 13 става значително по-търсен от предишния модел iPhone 12, когато за него в Китай заявките са били около 1.5 милиона. Според маркетолозите Counterpoint Research в момента на смартфон пазара в Китай няма апарат, който да бъде заплаха за iPhone 13 в сегмента над 750 долара, за разлика предишни години, когато Huawei са пускали свои продукти като Mate серията например.

За повишеното търсене може би спомогна стратегията новите iPhone 13 модели да имат по-ниски цени от iPhone 12. Цените на новите модели в Китай започват от 5199 юана за iPhone 13 mini, 5999 юана за iPhone 13 и 7999 юана за iPhone 13 Pro. Това прави тези смартфони по-евтини с от 300 до 800 юана, сравнени с iPhone 12.

По всичко личи, че с този си опит и стратегия, концерна дава заявка за много сериозни продажби на силно желания китайски пазар.


Новините на БНР - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.