публикувано на 10.04.22 в 12:35 | обновено на 10.04.22 в 13:57
Автор:
DGtech podcast е подкаст за дигитален маркетинг и реклама
От епизода на DGtech podcast ще научите как Tik Tok създаде нови представи за популярно видео съдържание и нов "вайръл". Но как това се отразява на дигиталния маркетинг и на брандовете, които искат да рекламират продуктите си и в тази видео платформа. Гост-експерт по темата е Марин Агандеров, специалист дигитален маркетинг и видеореклама.
Слушайте тук:
✅ Как да работите с инфлуенсър и/или celebrity за бизнеса ви
✅ Какви са форматите и опциите за публикуване oсвен клипове от 15 до 60 секунди
✅ Какво е бъдещето на излъчвнията тип „предавания“ и къде са конкурентите YouTube и Instagram
✅ Защо всички TikTok-ъри използват възможността да споделят своите видеа в YouTube и Instagram
✅ Защо TikTok няма изградена система за приходи от реклами и по какъв начин е поднесено търговското съдържание
✅ Колко скъпо е рекламирането и защо цената зависи от държавата, в която се намирате
✅ Какво можете да продавате и кои са най-точните бизнеси за позициониране в платформата
✅ Какво трябва да знаете за алгоритъма на TikTok – какво предпочита и как работи
✅ Каква е аудиторията на TikTok и дали трябва да се сравнява с тази на Instagram
✅ Как можете да печелите пари от TikTok
✅ Музикалните лейбъли и изпълнители могат да печелят пари - как?
✅ Как можете да използвате платфомата за Employer brand-инг
✅ Обяви под формата на Shoppable видеа в TikTok - как и кога?
Любопитно: През първите месеци на 2021 годинаDigiday цитира статистика, според която 50% от тези, които са използвали платформата на iPhone, са на възраст между 13 и 24 години, а за Android това число е 60%. Потребителите от женски пол превъзхождат мъжете. Но е важно е да се отбележи, че потребителите трябва да са на възраст от най-малко 13 години, за да се регистрират.