Главният технически директор на Meta Platforms Андрю Босуърт заяви в сряда, че технологичният гигант планира да пусне в търговската мрежа своя генеративен изкуствен интелект (ИИ или AI) до края на годината и подчерта, че компанията ще се фокусира върху използването на технологията за създаване на реклами.
В интервю за Nikkei Asia Босуърт заяви, че продуктът ще може да спести на хората "много време и пари", тъй като те ще могат да поискат от ИИ: "Направи изображения за моята компания, които работят за различни аудитории".
Въпреки че много технологични компании създават подобни AI продукти, Андрю Босуърт настоява, че Meta се чувства уверен, че неговият е на "самата предна линия", тъй като "доста от технологиите, които са в разработката на големи езикови модели, са въведени от нашите екипи".
През февруари тази година Meta създаде ново звено, което е посветено на разработването на продукти от "най-високо ниво", фокусирани върху генеративния изкуствен интелект.
Генеративният изкуствен интелект е подвид на изкуствения интелект, като той не само интерпретира информация, но и създава оригинално съдържание. Генериращият ИИ съчетава силата на машинното обучение, дълбокото обучение и изкуствения интелект, за да създава текст, видео, аудио, код и изображения.