За Поколението Z пазаруването онлайн е ежедневие, а самото пазаруване – сред любимите занимания.
Как обаче пазаруват младите хора у нас и в другите европейски страни? Какво е определящо за тях при покупката на дадена стока? Доколко и по какъв начин се влияят от онлайн инфлуенсърите при избора си? Отговорите – в подкаста Поколението Z:
Участници в броя с автор Лилия Големинова:
✅ Анжела Тодорова – студентка по пиано във Виена, 2-ри курс
✅ Тилен Хочевар – съветник в център Logout, Словения (продукция на RTVS)
✅ Сиси Политопулу – студентка последен курс, специалност „Международни отношения“, работила в моден сайт (продукция на SKAI Radio)
✅ Катрин – студентка 3-ти курс, София
✅ Тихомира Трифонова от кампания за разпознаване на фалшиви стоки, насочена към младите