Поради тази причина Столичната община разработи системи за ориентация на туристи и жители в града и градския транспорт, обединени под логото "София общува".
Освен системите за ориентация в града, Столичната община разработи визуална кампания, която да използва Председателството като възможност за достигане до повече хора, популяризирайки града като привлекателна туристическа дестинация и предпочитано място за живот и правене на бизнес.
И тъй като София е толкова зелена, гостоприемна, креативна и иновативна и толкова по много, първите две букви от името на града на латиница - "So"(толкова) са акцент във визуалната кампания с шест послания. Те са "So green Sofia", "So welcoming Sofia", "So united Sofia", "So innovative Sofia", "So creative Sofia" и "So ancient Sofia".
София предизвиква това възклицание и нашите изследвания сочат, че туристите, които идват тук, идват с ясното съзнание, че ще видят един град, който е интересен, гостоприемен, в който цените не са на това високо европейско ниво, което големите европейски столици предлагат, но също могат да бъдат толкова добре посрещнати тук, каза в „Радиокафе“ Малина Едрева, председател на Постоянната комисия по образование, култура, наука и културно многообразие в Столичната община.
Това, обаче, от което чужденците са истински впечатлени, са историческите факти и всичко, което е свързано с историята на нашия град. Вплитането на съвременния живот с историята действително предизвиква възклицание. Ние стигнахме до тези решения след провеждането на фокус групи както с българи, така и с чужденци и чужденците казваха, че наистина са изненадани и това е So Sofia, допълни Малина Едрева.
Кампанията "София общува" е насочена към ориентацията на посетителите, резидентите и жителите на нашия град. Тя обаче е свързна и с това да осъвремени града, да го направи максимално удобен и уютен, за да може по най-бързия и най-лекия начин да достигаме от една точка до друга.
Догодина ни очаква една изключителна група хора, които ще дойдат да работят за европейските институции, за провеждането на съответните заседания и форуми, свързани с Българското представителството на Съвета на ЕС. Ние много искаме да направим тези хора посланици на нашия град, те да разказват на колеги, приятели и на семействата си и след това да се върнат в града. Трябва да се възползваме от тази възможност, тя не е постоянна, така че добавената стойност наистина е свързана с това, да представим града си по най-привлекателния и най-добрия начин, за да може той да бъде търсен и желан и в бъдеще.
Разговорът е с Катя Иванова - уредник на Музея на спорта в София. Дама, която заедно с нейния екип, носи вдъхновение и увереност в бъдните спортни успехи на нашата страна! Снимки от Музея на спорта може да откриете в описанието на епизода. С уговорката, че най-добре да го посетите лично. Припомням - намира се в сградата на Сектор А на..
Поетът Никола Фурнаджиев и съпругата му са бохеми цял живот За поета Никола Фурнаджиев, Христо Радевски казва: “С него можеш да вървиш през цветя и тръни, да си сигурен и спокоен, да ловиш риба, да пиеш вино и да разделиш последната цигара. От близостта с такъв човек ти винаги се чувстваш виновен за това, че вземаш, а не можеш да дадеш“. Със..
Надя Розева – за медалната скулптура и голямата си експозиция в Скопие: Надя Розева е художник, но твори основно в една много специфична ниша – медалната скулптура. В момента в 4 от залите на Националната художествена галерия в Скопие е подредена нейна изложба, която се радва на голяма посещаемост, медийно внимание и сериозен интерес в..
Стереотипи и очаквания към жените в литературата – продължаваме дискусията, която започна Литературна агенция София на срещата им на 25.04 с дами от българската литературна сцена. С нас е Божана Славкова – първият български автор спечелил най-големия международен конкурс за поезия Mili Dueli със стихотворението „Дървото с некролозите“: Ето и..
Броим врабчетата на 27.04 – интервю с Димитър Градинаров , експерт природозащита към „Българско дружество за защита на птиците“: "Идеята на кампанията е да привлечем вниманието към изчезването на врабчетата. Освен домашните са испанските, които гнездят в гнезда на щъркели и евентуално полските. Навремето имаше струпвания в крайните квартали,..
Конференцията Gen Z rEvolution e мястото, на което се срещат бизнсът и Gen Z – интервю с организатора, Андрей Илиев: "Mного е удовлетворяващо. Резултатите и разчупиха стигмата, и потвърдиха някои очаквания. Ако преди години младите не са имали толкова възможности, сега те са много. По-важното е работодателите да дадат възможност да бъдат..
Трябва ли ЕС да включи младите хора при вземане на решения – интервюта с Никол Делчева – председател на студентски Клуб „Европеистика“ към СУ ; · Виктор Михайлов и Искра Лазарова – членове на студентския Клуб „Европеистика“ към СУ : "В училище тези теми не се повдигаха. Влизането ми в специалност "Европеистика" ми помогна..