Двубоят, който е част от информационната кампания по повод Световния месец за превенция на мъжкото здраве, се проведе в четвъртък на базата на ДИТ в квартал Драгалевци. Сред участниците бяха легендите Даниел Боримиров, Димитър Телкийски, Станислав Ангелов, Христо Йовов, Дончо Донев, Захари Сираков, Христо Арангелов, Цветан Генков, Ангел Станков, изявени български уролози и спортни журналисти. Крайният резултат на срещата беше 3:3, но според участниците
победител в срещата беше животът.
Целта на кампанията е да фокусира общественото внимание върху рака на простатата - заболяване, за което все още се говори твърде малко, а засяга все по-голяма част от мъжете над 50 години. Лица на "Заедно срещу рака на простатата" са старши треньорът на "Левски" Петър Хубчев, неговият асистент Георги Донков, капитанът на "сините" Живко Миланов и вратарят Милан Миятович. Партньори на инициативата са ПФК "Левски", Българското урологично дружество и Българската асоциация на спортните журналисти. Футболната среща е част от информационна кампания за превенция на рака на простатата, която се организира за трета поредна година.
Всяка година тази диагноза e сред основните причинители на смърт при мъжете. Статистиката сочи, че годишно над 1 млн. мъже по света получават диагнозата рак на простатата, което е около 8% от всички новорегистрирани онкологични заболявания и над 15% от раковите заболявания при мъжете. Ракът на простатата е най-честото онкологично заболяване сред мъжете, като за САЩ е второто по смъртност заболяване, а за Европа - трето. Около 2545 са новодиагностицираните случаи в България за 2015 г. Можете да проследите световната кампания #movember в социалните мрежи.
За благотворителната инициатива разговаряме с доц. Марин Георгиев, началник на клиниката по урология в Александровска болница.
Страната ни е на шесто място е света по прекарано време в Тик Ток. С какво тази сравнително млада социална мрежа ангажира толкова голяма част от време ни, как работи нейния алгоритъм, какъв отпечатък постига върху обществото ни и как ще изглеждат бъдещите социални мрежи разказва в “Ритъмът на столицата” Етиен Янев, експерт по дигитален маркетинг с над 12..
Инициатива „Граждански бюджет за ученици“ на фондация „Малките стъпки“ има за цел учениците да получат възможност да управляват бюджет, който да подкрепя техните идеи, като така се приобщават към демократичните процеси още от ранна възраст. Идеята идва през международна мрежа, която се ръководи от организацията People Power, която разработва тази..
Рекордно кратко и рекордно дълго заседание на Столичния общински съвет, блокиране на работата на общинските съветници, заради избирането на ръководство 3 месеца и почти непрестанни спорове - това съпътства работата на местния парламент през тази година. Настоящият мандат започна трудно, а сякаш не идеологическите възгледи, а личните неразбирателства..
Оценките на българите за изминалата година в личен план вече трайно и рязко се отличават от тези за ситуацията в страната и света. 22% от анкетираните заявяват, че годината е била по-добра за тях и семействата им, срещу 24% - по-лоша. Мнозинството, 54% не намират промяна с предишната. Въпреки всички превратности на изминалите 12 месеца тези оценки са с..
Контактният център на Столичната община за подаване на неспешни сигнали в градската среда на София, писма, предложения, запитвания, жалби и заявления за достъп до обществена информация и в празничните дни не спира да получава информация от граждани за забелязани нередности. Днешните сигнали са подадени от различни квартали на София и са..
Коледен концерт за децата, които се лекуват в ИСУЛ и медиците, които са на работа по време на празниците, подготвиха деца от училища в София и страната. Инициативата започва преди 4 години, от 4 б клас на Националното музикално училище "Любомир Пипков“, а тази година се включват цели 4 училища. Зорница Стойкова е майка на едно от децата от..
Двадесет и второто издание на „Българската Коледа“ под патронажа на Президента на Република България продължава. Над 2 890 000 лева достигна набраната сума след края на благотворителния спектакъл, който се състоя в Народния театър „Иван Вазов“. Тази година кампанията е в подкрепа на децата с тежки хронични заболявания и състояния. От началото на..