„Аудио съдържанието и подкастите набират скорост и в България. Това е тенденция в чужбина от години. Пандемията, колкото и да не звучи добре, подпомогна този бум на слушането. Слушането на подкасти помага на хората да намерят себе си, да потърсят човек, който споделя тяхната гледна точка и то, докато се занимават с други неща.
Заедно с домашните задължения, всеки има възможност да чуе нещо ново и интересно, например за майчинство, финанси и др. Може да се намери съдържание, което наистина да те обогати, а и да намериш съмишленици“, коментира Ива Григорова, управляващ директор в MSL, Publicis Group Bulgaria.
Силата на звука и аудиото въздействат върху аудиторията безспорно по различен начин, по-интимен от видеото, по-чувствен, по-близък.
„Чрез слуха, хората възприемат информацията емоционално. Това е важно в бранд комуникациите. Гласът зад подкаста задава атмосферата, тона, създава публиката.
Аудитото е дълъг формат и можеш да разкажеш цялата история, дългосрочно да повлияеш върху хората. Аудиторията е лоялна, тя се връща да слуша, сваля епизодите, връща любимите си моменти. Лоялността работи за нас дългосрочно, помага за създаване на имидж.
Подкаст съдържанието се разпространява и между приятели. Връзката с аудиторията е плюсът на аудиото, подкастът е позитивен за родителите например, докато вършат ежедневните си дейности“, казва още Ива Григорова.
Освен за забавление, подкастът може да се използва и за ефективна бранд и маркетингова комуникация.
„Подкаст съдържанието за брандовете трябва да е част от цялостната комуникационна стратегия на комапнията. Така се работи дългосрочно върху имиджа. Посланията трябва да са правилно поднесени в подкаст, който е близък за тяхната аудитория, да отговаря на ценностите им.
Необходимо е да се направи диалог, трябва да присъства експерт. Има компани, които правят подкаст съдържание за служителите си, защото по този начин работещите се ангажират с индустрията и работата. Има различни рекламни формати, които прекъсват съдържанието, те могат да бъдат превъртяни. За да е по-въздействащо, рекламата трябва да е част от разговора и от бранд посланията”, добави Ива Григорова
Чуйте подробности в разговора на Катя Василева с Ива Григорова.
Kонкурсът "Добрите практики на фокус" отново търси успешни примери и иновации от българските класни стаи. Инициативата се провежда за четвърта поредна година от фондация "Заедно в час" и образователния сайт prepodavame.bg. Целта е да се съберат и популяризират добрите педагогически практики, свързани с развитието на социално-емоционалните умения..
Освен силната програма, с която започват музикантите от "Софийски солисти", големи са амбициите и на другите творчески състави, чийто дом е ОКИ „Красно село“, съобщи пред БНР-Радио София Ивелина Кючукова, директор на културния институт. Тя отбеляза, че премиерата тази година на театър "Сириус" е постановката „Шестте пингвинчета“...
На 24 октомври, в София ще се проведе първото събитие от проекта „Пейка на здравето“. Целта е да бъдат създадени здравни дискусии между ученици и специалисти. Идеята се ражда от факта, че нито семейството, нито в училището се отделя достатъчно време, за да образоват децата в здравен аспект. Пред Радио София Росина Тодорова - председател..
В Международния ден на музиката 1 октомври, сред плеяда музиканти в предаването “Радиокафе“ бе гост и диригентът на Камерен ансамбъл "Софийски солисти" Константин Добройков. С него разговаряхме за предстоящия нов сезон, който музикантите ще открият на ново място и в нова зала. "Даваме старт на сезона в РЦСИ "Топлоцентрала" , което е..
В средата на годината в. "Уолстрийт джърнъл" съобщи за увеличаване на покупките на инвестиционно злато. С 36% е нараснало световното търсене на физическо злато през последните години, като от октомври 2022 г. цената на златото се е увеличила с над 45%, достигайки над 2350 долара за тройунция. Големият фактор за нарастването през последния..
Знаете ли, че в Сливница има междуучилищна телевизия?! При това в нея са събрани не просто ентусиасти, а истински млади професионалисти. С тях тепърва ще ви срещнем в нашето „Радиокафе“ тази седмица, но преди това те направиха първия си репортаж за нас - нещо, което хич не им се видя трудно. Първо, защото са го правили често, при това със звук и..
"Силата на колективния глас" – това е мотото на второто издание на фестивала „Демократична мозайка“ . То ще се проведе на 18 и 19 октомври (петък и събота) на столичния площад "Славейков" отново ще представи десетки граждански организации, работещи в различни сфери на обществения живот. Събитието се организира от Форум Гражданско участие..