Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Георги Малчев: Дигиталният бизнес изпитва „глад“ за кадри

Снимка: Катя Василева

Дигиталният бизнес е един от най-динамично развиващите се по време на пандемията. 

Едни от най-бързо възстановилите се бизнеси след кризата са бизнес услугите, каза в студиото на Радио София Георги Малчев – университетски преподавател по дигитален маркетинг и съосновател и управител на една от водещите агенции за интегриран дигитален маркетинг Xplora BG.

Той добави, че в момента дигиталният бизнес изпитва „глад“ за кадри.

„Ако имаш чук и си добър с чука, ти ще виждаш пирони - това е едно от нещата, които се случват. Хора, които са изкарали онлайн курс или някъде са учили, те са видели нещо, което го разбират, но никога не са се занимавали с дигитален маркетинг, например трудно им е да разберат стратегическата част“, каза Малчев.

По думите му е много трудно да разбереш кое е значимо от бизнес гледна точка. 

Как да си продаваш идеите, защото ти можеш да имаш страхотна идея, обаче ако не можеш да я обясниш на собственика или управителя на маркетинг екипа, страхотната ти идея просто ще умре“, даде пример експертът.

Той посъветва хората да се опитат да разберат дадено нещо как работи