Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Отличиха победителите в конкурса Effie Awards България 2021

Снимка: Радио София

Работещите рекламни кампании са тези, които докосват сърцата на хората. Колкото по-емоционални са те, толкова са по-успешни. Това коментира в ефира на Радио София Гергана Иванова, управляващ партньор в "The Smarts" и член на журито на наградите Effie България.

Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

Тази година наградите акцентираха върху тенденциите, които чертаят успешните практики в рекламната и маркетинговата индустрия, което е изключително интересно в кризисни времена на пандемия.

„Effie измерва въздействието на рекламата, всичко, към което се стремим колко сме успели да докоснем сърцата и умовете на нашите потребители, така че те да направят желаната от нас покупка или действие. Стойността на Effie е в това, че тя измерва с цифри, по доказуем начин, така можеш реално да си представиш как едно послание е въздействало върху аудиторията. Стойността на тези награди е много голяма, защото само чрез писмена заявка трябва да убедят журито, че това си заслужава да бъде отличено. Тази година има две нови категории едната е малък бюджет, тъй като това е нещо много актуално за нашата държава и категория позитивна промяна. Много е важно компаниите да насърчават доброто чрез маркетинговите си комуникации, по време на пандемията видяхме доста кампании, насочени в тази посока. Доста компании успяха да се обвържат с позитивни каузи и да въздействат на обществото“, коментира Гергана Иванова.

В конкурса Effie България тази година участваха както агенции, така и рекламодатели. В изданието през 2021 година бяха представени всички реклами и комуникационни кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2020 – 30.09.2021, като това се отнася за всички представени елементи на кампанията.

Още подробности можете да чуете в звуковия файл.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Радостта, която носят зрителите, е неизмерима

Днес гостуваме на един модерен център за изкуство, театър, музика, изложби и бизнес - Сити Марк Арт център . Първият ни гост е режисьорът Благой Бойчев – говорим за спектакъла "Любовта в насрещното": "В тази зала никога не се е представял оперен спектакъл (проф.д-р Иванка Нинова). Това бе дипломен спектакъл на моите студенти. Изиграхме три в тази..

публикувано на 17.11.24 в 10:06
Паметникът на Любен Каравелов в Копривщица

Историята оживява - Любен Каравелов, вестник първи

Записите са от Националната научна конференция “С перо и меч за свобода и независимост”, която се организира от Дирекция на музеите в град Копривщица, Институт за исторически изследвания при Българска академия на науките и Софийски университет “Св. Климент Охридски”: Началото е за Светлана Мухова - изследовател, автор на книги и научни публикации,..

публикувано на 16.11.24 в 16:00

Софийски разкази - сладкарница "Цар Освободител"

Истинското име на събореното преди половин век Писателско кафене е сладкарница "Цар Освободител". Тези, които я помним намаляваме като бройка и си струва да се запознаете с нея: Чия е първоначално сградата ѝ, кой я купува и в какво превръща помещението, преди да стане сладкарница в 1908 с подробности в спомените на художника Иван Тенев и други нейни..

публикувано на 16.11.24 в 15:00
Иван-Асен Георгиев

Адресите на любовта - аферите на Иван-Асен Георгиев

Американското разузнаване праща частни самолети за любовниците на агента си: Осъденият на смърт за шпионаж в полза на САЩ български дипломат Иван Асен Георгиев, докато работи в българското посолство в Париж върти три любовници, а освен това има съпруга. Американското ЦРУ толкова цени агента си, че осигурява фиктивна стипендия за уж..

публикувано на 16.11.24 в 14:00
Милен Кукошаров

Многоликият Милен Кукошаров и колко е важно творците да общуват помежду си

За Милен Кукошаров времената са интересни. И плодотворни. Един от най-широкоспектърните пианисти на българската сцена, той се налага все повече като запомнящо се присъствие и в джаза (където участва в многобройни съвместни проекти с Вили Стоянов – и като пианист, и като аранжор, и като композитор, и с Марина Господинова и Златните години на джаза,..

публикувано на 16.11.24 в 11:51
Божана Славкова

Събираме и еднакво, и различно мислещи хора

Ново гражданско пространство „ Магнит “ за безплатни събития отваря врати на 20.11. на ул. Г. С. Раковски 76. Представя ни го един от основателите, Божана Славкова: "Проектът почна в 2019. Бе само пространство за климатични активисти. Сега е отворено за младежи, култура. Имаме няколко различни помещения. Искаме да сме шарени, разнообразни. Искаме..

публикувано на 16.11.24 в 11:40
Габриела Руменова

Повече "мрежова" грамотност

С наближаването на официалната дата на "Черния петък" (29.11.), търговци започват да анонсират различни кампании за отстъпки, някои от които обаче не са коректни спрямо клиентите – описание и експертен анализ на некоректните практики с  Габриела Руменова от платформата „ Ние потребителите “: "Използват се много маркетинг подходи, но се стига до..

публикувано на 16.11.24 в 11:00