Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Отличиха победителите в конкурса Effie Awards България 2021

Снимка: Радио София

Работещите рекламни кампании са тези, които докосват сърцата на хората. Колкото по-емоционални са те, толкова са по-успешни. Това коментира в ефира на Радио София Гергана Иванова, управляващ партньор в "The Smarts" и член на журито на наградите Effie България.

Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

Тази година наградите акцентираха върху тенденциите, които чертаят успешните практики в рекламната и маркетинговата индустрия, което е изключително интересно в кризисни времена на пандемия.

„Effie измерва въздействието на рекламата, всичко, към което се стремим колко сме успели да докоснем сърцата и умовете на нашите потребители, така че те да направят желаната от нас покупка или действие. Стойността на Effie е в това, че тя измерва с цифри, по доказуем начин, така можеш реално да си представиш как едно послание е въздействало върху аудиторията. Стойността на тези награди е много голяма, защото само чрез писмена заявка трябва да убедят журито, че това си заслужава да бъде отличено. Тази година има две нови категории едната е малък бюджет, тъй като това е нещо много актуално за нашата държава и категория позитивна промяна. Много е важно компаниите да насърчават доброто чрез маркетинговите си комуникации, по време на пандемията видяхме доста кампании, насочени в тази посока. Доста компании успяха да се обвържат с позитивни каузи и да въздействат на обществото“, коментира Гергана Иванова.

В конкурса Effie България тази година участваха както агенции, така и рекламодатели. В изданието през 2021 година бяха представени всички реклами и комуникационни кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2020 – 30.09.2021, като това се отнася за всички представени елементи на кампанията.

Още подробности можете да чуете в звуковия файл.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ
С Румяна Николова, Диана Шингарова, Елисавета и Цветан Стоянови

Банкя - готови за утрешния ден

Днес гостуваме на район Банкя и говорим за развитието на културата тук със зам.-кмета д-р  Александра Александрова : "Преди десетина години реших, че трябва да разполагаме с всички книги, издавани за Банкя, вече разполагаме с цялата литература. В това влизаха и броевете на в-к "Банки" от 1928-9. Отворих вестника и видях, че тогава цената ба билет..

публикувано на 13.10.24 в 12:05

Историята оживява - Историята на Американския колеж в София

Разказваме за корените на една от най-старите чуждестранни институции на Балканите. Това е Американският колеж в София.  Събеседници са Петя Иванова - директор “Комуникации” в Американския колеж в София и завеждащата Библиотека “Гипсън” към Колежа - Александра Александрова.  "Училището е създадено от американски мисионери и започва в Пловдив в..

публикувано на 12.10.24 в 16:00

Софийски разкази - Модернизъм на малките 5 кьошета

Разговор с Теодор Караколев от Фондация “Български архитектурен модернизъм": "Когато свързваш една сграда с живота на хората в нея, тогава достигаш до повече сърца. Градската памет се губи по-бързо в София, където динамиката е по-голяма. И в онова време е било така. Истории има навсякъде, особено в централните квартали те се намират по-лесно, а..

публикувано на 12.10.24 в 15:00
Гинка Станчева и Пейчо Пейчев

Адресите на любовта - Любовта на Гинка Станчева и Пейчо Пейчев

Заради целувки във филмите подозират актрисата за връзка с Апостол Карамитев Любимата актриса на поколения българи, Гинка Станчева, остава вярна на съпруга си Пейчо Пейчев повече от половин век. Запознават се във Велинград като гимназисти. Двамата са там на курорт и младежът изминава по 14 км всеки ден, за да види любимата си. Тя кандидатства..

публикувано на 12.10.24 в 14:00
Цветомира Векова

На корейски нещата звучат малко по-различни

Нобеловата награда за литература за 2024 г.  е на южнокорейската писателка Хан Канг за нейната интензивна поетична проза, която се възправя срещу историческите травми и разкрива крехкостта на човешкия живот". Издавана у нас от „Ентусиаст“, в превод от Цветомира Векова: „Не се изненадах че е получила наградата, оценена е подобаващо...

публикувано на 12.10.24 в 11:56

Препоръчвам нещата, в които вярвам

Страшен брънч с кауза тази неделя в София. Каузата - Сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“. Октомври е месецът на страшните книги и още по-страшните книжни сладкиши и солениши. 13 тематични рецепти за 13 октомври. Място: ул. Веслец 22 „Абордаж“. Подробностите от Десислава Иванова от TroubleBakers : „Поредицата ни има различни..

публикувано на 12.10.24 в 11:19
Отляво надясно: Ема, Андрей, Николай и Виктория

Всеки намира своите хора, но и намираш себе си

Кандидатстването за програмата за образователен обмен "YES България" е отворено. Български ученици ще имат възможността да живеят и учат една година в САЩ. Програмата е насочена към ученици от 9 и 10 клас от училищата в страната и е финансирана от Бюрото по образователни и културни въпроси на Държавния департамент на САЩ. Младежите ще могат да..

публикувано на 12.10.24 в 11:03