Повече по темата в ефира на Радио София говори Зорница Миткова – управляващ директор на програмата, както и трима от наградените участници – Йоана Щинова, Мартин Божилов и Калоян Дойчинов.
По думите на Зорница Миткова, за 4 години растежът е 8 пъти повече ученици, като редуцирането е преминало през “уикенда на идеите”. През този период те са усвоявали способностите да презентират, да работят в екип, да изграждат умения, които в училище не са заложени в програмата, а след “уикенда на идеите” 250 ученици са останали да работят по конкретните си бизнес идеи.
Финалният етап на състезанието е проведен в събота, 14 май 2022 г. в присъствието на авторитетни гости, като еврокомисаря Мария Габриел, Лари Бил, който е един от създателите на "Тийноватор" в България, както и гост от Силициевата долина.
“Идеята е за платформа, в която ученици да споделят подробни и цветни материали за ученици, които имат нужда от помощ. Учениците се мотивират да качват материали, като ние им даваме парични средства за колкото повече лайкове и гледания има един план”, сподели Йоана Щинова.
По думите на Мартин и Калоян, Йоана се е фокусирала върху направата на материалите, а те са създали самата платформа, като в момента тя е процес на разработка. Миткова сподели, че състезанието е протекло в изключително наситен ден, в който са изслушани 43 презентации на учениците, като паралелно се е провеждало в София и Варна.
“Училищата затварят след един месец, а ние за този един месец искаме вече да имаме работеща платформа, да имаме качени много материали, също така да сключим партньорства с училища. За да докажем малко или много, че ние заслужаваме тази награда”, каза Щинова.
Според думите на Зорница Миткова, има идея за летен лагер, но за сега тя е в тайна, понеже се търси партньор с когото да се осъществи, но вече има избрана локация. Започва и кампанията за набиране на нови ученици за следващата година, като на сайта всеки ученик в 10,11 и 12 клас може да влезе и да се запише във формата. Освен това започва кампания за нови ментори за догодина.
Повече подробности можете да чуете в звуковия файл.
От 23 до 26 ноември 2024 г. между 16.00 и 22.00 ч., в Културно пространство "Бобина", ще бъде представена експерименталната аудио-визуална инсталация на режисьорката Златина Тенева "Вечерята". Спектакълът проследява завихрянето на семеен конфликт, в който детето неволно се оказва не само наблюдател, а и участник. Инсталацията преплита кино и..
"Контрасти" - изложба, в която си дават топла приятелска среща живопистта и музиката. На 22 ноември известният български художник Панчо Малезанов ще открие съвместна изложба с много обичания български музикант и джазмен Васил Петров. Художникът има зад себе си 30 самостоятелни изложби за малко над 30 години, близо 30 участия в общи художествени..
Пред днешния ден Френско-българската търговска и индустриална камара организира посрещане на новото божоле в София, съобщават от камарата. По стара френска традиция всяка година в третия четвъртък на месец ноември се посреща първото младо вино "Божоле" . Вече близо 20 години тази традиция се спазва и в България. Основна заслуга за провеждането на..
Пет задължителни насоки за проектиране и ремонт на улици и градска среда, които да гарантират безопасност, функционалност и естетика, предлагат общинските съветници от групата на "Продължаваме промяната-Демократична България и Спаси София". Мерките са обособени в групи: - Пътната безопасност или ясно обозначени пешеходни пътеки,..
Летище София работи нормално при зимни условия, съобщават от пресцентъра на аеропорта. Извършват се процедури срещу обледеняване на самолетите. Летище София призовава пътниците да идват поне два часа по-рано на терминалите преди пътуване.
Условията в планините не са подходящи за туризъм, съобщават от Планинската спасителна служба (ПСС) на Българския Червен кръст (БЧК). Времето е ветровито и облачно. На повечето места има минимална снежна покривка - между 1 и 6 см. Лифтовите съоръжения в курортите не работят заради силния вятър. Няма регистрирани инциденти с туристи през последното..
В началото на месец октомври, Агенция за онлайн маркетингови проучвания извърши национално-представително изследване, което цели да определи навиците и мотивацията на онлайн потребителите. Данните показват, че има три основни категории купувачи – прагматични, спонтанни и неутрални потребители, каза пред Радио София маркетологът Даньо..