Димитър Маргаритов: Отворените приемни на Комисията за защита на потребителите започват да работят от началото на юни

БНР Новини
Снимка: Габриела Руменова

Според Димитър Маргаритов, председател на КЗП, по сигналите подадени в серията празнични дни към Комисията, личи повишената потребителска култура и активност. Хората все по-често ни търсят за съвет, когато са попаднали в неприятна ситуация. Това е важно, защото ще могат да реагират навреме, преди да са изтърпяли негативизма на една развалена почивка, например. В конкретните случаи ни звъняха направо от рецепцията на хотели, за да се посъветват с нас. Сподели още Димитър Маргаритов.
На сайта на КЗП можете да прочетете не само правата си, но и конкретни съвети, при конкретни ситуации. Ще намелите и списък на онези, онлайн търговци, от които сме се оплаквали най-често. А от разговора с председателя на Комисията за защита на потребителите ще научите още за усилията насочени към предпазване на хората от третата възраст от нелоялни търговски практики, както и за акцентите през предстоящия летен туристически сезон.
Не пропускайте и съвместната инициатива между КЗП и Европейския потребителски център по повод Деня на Европа.






Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!