Кампания “Безопасно лято” на КЗП и ДАМТН

Снимка: Слънчеви очила / Снимка: БГНЕС


Комисията за защита на потребителите и Държавната агенция за метрологичен и технически надзор стартираха кампания “Безопасно лято”.

Ще бъдат проверявани слънчеви очила и надуваеми детски играчки, които се ползват във водни обекти до дължина 1,20 метра в търговската мрежа.

Днес бяха проверени първите търговски обекти.

В звуковия файл можете да чуете целия репортаж.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Още от категорията
Еврокомисар Елжбета Биенковска и министърът на икономиката Емил Караниколов дават изявления след неформалния съвет по конкурентоспособност на ЕС в София.

Елжбета Биенковска: Цифровизацията и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места

Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството  Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..

публикувано на 01.02.18 в 16:47