Информационни пунктове отваря Европейският потребителски център на летищата в Бургас и Варна, съответно на 14 и 22 август

БНР Новини
Снимка: БГНЕС

Това съобщи в предаването „Нашият ден – практично“ Игнат Арсенов, юрист на Европейския потребителски център в България. Целта е да бъде привлечено вниманието както на българските, така и на чуждите туристи. На гишетата ще се раздават брошури с потребителските ни права при пътуване с авиокомпании базирани в Европа и извън нея. Оказва се, че българинът започва все по-често да се интересува от правата си. Повече от 5 хиляди потребители са изтеглили безплатното мобилно туристическо приложение от територията на страната ни, експертите обаче смятат, че числото е незадоволително спрямо необходимостта от информация. Това е причината за още по-голяма активност на специалистите от ЕПЦ чрез отваряне на пунктове във всички големи туристически дестинации в Европа.
От разговора с Игнат Арсенов ще научите кои са основните ви права, когато пътувате индивидуално или организирано със самолет и полетът закъснее или се отложи. Какви са задълженията на туроператорите, ако хотелските вериги в чужбина не спазят заявените условия? И как да реагираме, ако не сме доволни от почивката?




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!