„Кандидатирах се, защото обичам този адрес, обичам това, което се върши на този адрес и смятам, че мога да помогна и да се раздам да стане още по-хубаво“. Така започна разговорът ни с Константин Каменаров, генерален директор на БНТ. И продължи: „Не вярвам в магията на съкращението, което ще ни излекува от всичко… Нарича се оптимизиране, проверяване, внимаване. И се нарича: сядане, мислене, писане и обсъждане. Това, което ние работим е продукт и оценката в наше време е много бърза. Ще има правила, които ако не се спазват, няма да се произвежда продукт. Колкото до забавлението, забавлението не е мръсна дума, забавлението не бива да се разбира като шеговито прекарване на свободно време. И, не, няма да има обществен „Биг Брадър“ в БНТ, но аз вярвам, че колкото по-успешно накараш някого да се усмихне, толкова ти си по-успешен. Ние имаме най-добрите новини и културна форматираност на този пазар и можем да си позволим да произвеждаме неща, за които никой не може да мисли да произвежда, защото те нямат комерсиален ефект. В този смисъл използвам думата „забавление“. Добрата програма би трябвало да следва естествения ритъм на живота на хората.“