"Където е имало доставка на некачествена услуга, сметките на клиентите ще бъдат сторнирани. Редно е да бъде за всички абонати, но не съм запознат с договорите, ще разговаряме с ръководството. Това, което установихме от сутринта е, че в момента "Топлофикация - Перник" работи в нормални експлоатационни параметри. Проверяваме цялата техническа документация плюс техническото състояние на всички възли и съоръжения, от които зависи нормалната експлоатация на предприятието".
Цялото интервю с Красимир Първанов можете да чуете от звуковия файл.
Недоволни клиенти на „Топлофикация – Перник“ протестират заради непрекъснатите аварии и липсата на топлоподаване. От месец над 20 хиляди абонати на „Топлофикация – Перник“ се оплакват, че нормално топлоподаване е имало едва през 2-3 дни...
Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не..