Всичките 136 жп прелеза, които се управляват ръчно, ще бъдат изцяло автоматизирани. Това ще стане през следващите няколко години, заявиха от Националната компания "Железопътна инфраструктура".
Целта е да се премахнат човешките грешки и времето за изчакване на автомобилите пред спуснатите бариери да бъде намалено, обясни пред "Хоризонт" началникът на Железопътната инспекция по безопасност на превозите Неделчо Спасов:
Мога да гарантирам, че инфраструктурата по достатъчно надежден начин ще предупреждава шофьорите за идващия влак. Ръчните бариери ще бъдат пускани 5 минути преди преминаването на влака. Другите, които са автоматичен тип, те се затварят за около 2 минути и половина.
Професор арх. Тодор Кръстев, почетен член на Международния съвет за паметниците на културата и забележителните места (ИКОМОС) и експерт по Световното..
Тази година се навършват 130 години от създаването на организираното туристическо движение в България. По повод на този юбилей, срещаме се с председателя..
Отиваме в града на липите, където днес отбелязват Световния ден на социалната работа с празничен концерт в Държавната опера – Стара Загора. На..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg